PDA

View Full Version : Totalni početnik!

baxterhr
07-01-2009, 11:26
Pozdrav svima!

Kao što i naslov kaže, totalni sam početnik u svemu ovome i kao takav vrzmam se po netu i raznim forumima, gdje me svi odj.... blago rečeno, jer na temu CS-a nigdje ne smiješ ništa pisati i pričati, a svi sve znaju i gledaju i tako to.......pa i ja bih.......e onda sam naišao na ovaj forum, a tu brate se samo o CS-u i priča i piše.......pa rekoh da postavim par pitanja za one koje imaju strpljenja odgovoriti.

Dakle, imam nytrobox NB 6000 combo sa Truman softom i podržava CS.
Skinuo sam Gbox , TGbox, Trumanshare i ostale aplikacije, napravio sam si dyndns account, forward-irao port......čak i napravio svoj cwshare.cfg file sa d linijom i što dalje?........odnosno, ako mi netko može reći koji soft mi je najbolji, da li mogu s nekim dijeliti d liniju makar nemam ništa za ponuditi.........ljudi, mogu li i ja voziti taj cardsharing?

Ako sam prenapadan, recite mi i ako ima dobre duše da mi pošalje na PM svoju d liniju, samo da testiram sve ovo što sam napravio i pogledam koji dobar paket programa........

Eto molim Vas i unaprijed zahvaljujem!

Anes
07-01-2009, 18:33
E ovako Bez dobrih lokalnih neces imati puno srece Jer uzeti a nedati nista je tesko
Ja ti saljem d liniju na PM pa testiraj par dana posalji i ti meni svoju

Od mene imas Pink Hayat i pW full
i dosta dobrih virtualnih

UZIVAJ

Poz

dejoc
07-01-2009, 19:30
Pozdrav svim pocetnicima.i sam sam pocetnik i neznam skoro nista o CS , cak neznam ni kako da napravim swshare.cfg.
Koristim Yumayu mx+ , trumanshare i gbox.Uspjeo sam povezati to sa rec ali nemam pojma sta dalje.Nemam nikakvu karticu gledam kanale otvarajuci kljucevima i neznam mogu li ja na taj nacin ikome ista ponuditi , treba mi makar za probu da CS_om otvorim bilo koji kanal.
Molim ako ima neko strplljenja da mi objasni ili posalje swshare.cfg file ili tu D-liniju ili stagod vec.Unaprijed zahvalan pocetnik svih pocetnika

dejoc
07-01-2009, 19:32